Channable Pro Support
Feedmanagement is de kern van succesvolle online marketing. Je wilt er dan ook altijd zeker van kunnen zijn dat er niets mis gaat in de input, proces of output. Met onze Channable Pro Support houden wij altijd een oogje in het zeil via onze Channable Monitoring en staan we je bij met het oplossen van problemen wanneer nodig.
Als vergoeding voor onze beschikbaarheid en monitoring rekenen wij met een percentage van je Channable licentie. Zo blijven de kosten beperkt, maar ben je wel zeker van snelle en professionele ondersteuning in het geval er iets mis gaat. Dit wordt maandelijks berekend en schaalt dus automatisch mee met jouw licentie. Heb je onze hulp nodig bij het oplossen van problemen, dan betaal je verder alleen voor de uren die we daadwerkelijk maken.
Is AdArchitects ook jouw managing agency in Channable? Dan krijg je maandelijks gratis Channable Pro Supporturen tegoed.
Basic 🛠️
10% van je license fee*
Basic Channable Monitoring inbegrepen
Ma – vr 09:00 – 17:00 bereikbaar
(excl. feestdagen)
Respons binnen 3 werkdagen
Voorrang bij beta testen en business cases
Intermediate 🤖
15% van je license fee**
Intermediate Channable Monitoring inbegrepen
Ma – vr 07:00 – 20:00 bereikbaar
(excl. feestdagen)
Respons binnen 1 werkdag
Voorrang bij beta testen en business cases
Advanced 🚀
20% van je license fee***
Advanced Channable Monitoring inbegrepen
24/7 bereikbaar
(incl. feestdagen)
Respons binnen 4 uur
Voorrang bij beta testen en gezamenlijke business cases
* Mogelijk vanaf een Channable licentie van 500eu pm, of voor een minimum van 50eu pm.
** Mogelijk vanaf een Channable licentie van 1000eu pm, of voor een minimum van 150eu pm.
*** Mogelijk vanaf een Channable licentie van 2250eu pm, of voor een minimum van 450eu pm.
Aanmelden voor Channable Pro Support
Ook gebruik maken van onze Channable Pro Support, zodat je altijd een Channable expert achter de hand hebt? Meld je dan nu aan via onderstaand formulier! Na aanmelding sturen wij je een uitnodiging om ons toegang te geven tot je Channable account.
Daarna nemen we contact met je op om onze voorwaarden te bespreken en een samenwerkingsovereenkomst op te stellen. Zodra die ondertekend is richten we de monitoring in en gaan we aan de slag! Tot die tijd ben je nergens toe verplicht.
FAQ
Zijn jullie echt 24/7 beschikbaar?
Ja. In tegenstelling tot de reguliere Channable support zijn wij ook buiten kantoortijden en in het slechtste geval ook ’s nachts of tijdens feestdagen bereikbaar (voor Advanced Support klanten). Houd er wel rekening mee dat ons uurtarief buiten kantoortijden (Ma – vr 09:00 – 17:00) variabel is. Heb je ons nodig op zaterdagmiddag? Dan betaal je bijvoorbeeld 300% van het afgesproken uurtarief, met een minimum van 1 uur. De volledige tabel met variabele uurtarieven vind je in de samenwerkingsovereenkomst.
Hoe verschilt de AdArchitect Channable Pro Support van de reguliere Channable Support?
Wij hebben (helaas) geen toegang tot de backend van Channable, dus in tegenstelling tot de reguliere support zijn er een aantal zaken die wij niet kunnen uitvoeren, zoals accounts migreren of feature flags aanzetten. Daarentegen houdt de reguliere Channable support zich enkel bezig met het oplossen van problemen binnen Channable. Als er iets fout gaat in je import spreadsheet of Magento plugin bijvoorbeeld, dan is hun support beperkt. Daarnaast is de support desk enkel tijdens business hours bereikbaar, terwijl problemen zich 24/7 voor kunnen doen.
Met onze jarenlange ervaring in veel verschillende Channable accounts en doordat onze blik zich niet beperkt tot enkel Channable, zijn wij in staat om bij issues het volledige plaatje te bekijken en problemen bij de kern aan te pakken.
Wat kost Channable Pro Support?
Onze kosten bestaan simpelweg uit twee onderdelen: enerzijds onze beschikbaarheid, anderzijds gemaakte supporturen. Voor onze beschikbaarheid betaal je maandelijks een vaste fee, afhankelijk van het gekozen support level en de fee die je aan Channable betaalt.
Heb je ons daadwerkelijk nodig voor het oplossen van Channable/feedmanagement problemen, of voor andere feedmanagement gerelateerde zaken, dan factureren we ons variabele uurtarief x de gemaakte uren. Dit variabele tarief is afhankelijk van de dag en het tijdstip waarop je support nodig hebt. Is dit gewoon tijdens kantooruren, dan betaal je 100% van het afgesproken uurtarief. Heb je ons nodig op een zaterdagmiddag? Dan betaal je 300% van het afgesproken uurtarief, met een minimum van 1 uur. De volledige tabel met variabele uurtarieven vind je in de samenwerkingsovereenkomst.
Is AdArchitects jouw managing agency in Channable? Dan krijg je maandelijks van ons gratis Channable Pro Supporturen tegoed. Deze worden aan het begin van de maand bepaald op basis van je Channable licentie fee van de voorgaande maand en worden iedere maand verrekend met de gemaakte uren.
Wat houdt jullie Channable Monitoring in?
Zodra we toegang hebben tot jouw account kunnen we data van al je projecten, feeds en generators geautomatiseerd exporteren naar onze databases. Vervolgens gaan een aantal slimme algoritmes aan de slag met berekeningen en vergelijkingen, om zodoende de input te vormen voor monitoring dashboards en voor het versturen van automatische alerts, in het geval er anomaliën in de data worden gedecteerd. Zo ben je altijd zsm op de hoogte van problemen, die je met de standaard Channable notificaties niet zomaar had ontdekt.
Lees hier meer over onze Channable Monitoring.
Wat als ik Channable beheer volledig wil uitbesteden?
Dat is ook mogelijk! Waar onze Channable Pro Support vooral ondersteuning biedt in het geval van nood, is onze Channable Beheer oplossing er voor volledige ontzorging. Van accountopzet tot het toevoegen van nieuwe kanalen en het optimaliseren en onderhouden van de bestaande setup.